Monday 2 March 2009

Би бичгийн хүн


Би бичгийн хүн.
Энгийн л нэгэн оюутан.
Багадаа, би сод авъяастан гэж өөрийгөө итгүүлээд
Ер бишийн зүйлсийг дотроосоо дан хайж явдагсан.
Хүүхэд насанд хэн бүхэнд төрдөг л бодол,
Хүний хорвоод зүгээр л сайхан амьдрах юмсан.
Аз жаргалыг олдог газартаа,
Аз жаргалыг өгдөг хүмүүстэйгээ,
Зүлгэн дээр гэрээ бариад
Зүгээр л сайхан амьдрах юмсан.
Аав ээжийн энгэрт эрхэлж хүн болсоон,
Амьдрал нэг л сайхан санагддагсан...
Түлээ хагалж, ус зөөж үзсэнгүй
Тоонот гэрт гал түлж үзсэнгүй
Монгол ахан дүүст дэндүү гологдом ажил муутай
Дотроо бас өөрийгөө өмөөрсөн баахан бодолтой,
Би ер нь бичгийн л хүн.
Сурсан эрдэмдээ хэнээс ч дутуугүй
Зорьсон зүйлдээ юуны ч хориггүй.
Үзэг атгаж суухдаа жаргалыг мэдэрдэг,
Би ер нь бичгийн л хүн.


2009-03-01. 23:30.

No comments:

Post a Comment